veelgestelde vragen
Alle veelgestelde vragen vind je hier onder.
account
Nog geen account? Maak binnen enkele stappen een eigen account, alleen maar handig!
Ga naar account aanmaken en vul de gegevens in van jouw Asahi account.
Voordelen om een account aan te maken:
- Beheer al je bestellingen, favorieten en retourzendingen op één plek
- Bestel sneller met je bewaarde account gegevens
- Je winkelwagen altijd en overal opgeslagen
- Sneller contact voor hulp & advies
Ga naar Mijn Account en login. Wanneer je bent ingelogd kom je automatisch in je Asahi dashboard.
Kies hier voor account bewerken. Je hebt nu de mogelijkheid om je gegevens opnieuw aan te passen. Klik hierna op opslaan.
Je wachtwoord vergeten, dat is vervelend. Ga naar de inlog pagina van de Asahi account omgeving en klikt op “wachtwoord vergeten”. Lukt dit niet ga dan verder via deze stap.
Bij asahisports kun je kiezen voor de betaalmogelijkheid Klarna achter betalen. Met deze afterpay service kun je vanuit je luie zetel, gemakkelijk en snel je sport artikelen direct of later afrekenen.
bestellen
Nu nog gemakkelijker je sport outfit of vecht uitrusting bestellen bij asahisports. Maak eenvoudig een account aan om je bestelling te bewaren, op de hoogte te blijven van alle Asahi updates, kortingen en actie deals ontvangen en nog veel meer. Wil je liever zonder account bestellen? Dan kan dat natuurlijk ook. Zoek de sport artikelen via onze slimme menu’s of nog sneller, typ het product waar je naar op zoek bent in onze handige zoekmachine bovenaan de website of in boven aan het hoofdmenu wanneer je op mobiel shopt.
Heb je zojuist een bestelling geplaatst, maar ben je net na je bestelling toch van gedachte veranderd? Laat ons dit dan weten via klantenservice@asahisports.nl.
Vermeld je e-mailadres en ordernummer en indien op tijd kunnen we de bestelling nog voor je annuleren. Mocht je bestelling al onderweg zijn kunnen wij de bestelling helaas niet meer annuleren, maar kun je zodra de bestelling is afgeleverd, gebruik maken van onze retourservice.
Gemakkelijk je factuur of verzendgegevens wijzigen? Wanneer je over een Asahi account beschikt, kun je gemakkelijk onder je account-opties kiezen voor de optie “adres bewerken”. Hierin heb je de mogelijkheid om zowel je verzend als je factuur adres te wijzigen. Heb een bestelling geplaatst zonder account aan te maken en een verkeerd verzend adres opgegeven? Laat dit ons dan zo snel mogelijk weten via klantenservice@asahisports.nl. Vermeld hierbij het e-mailadres waarmee je besteld hebt en je ordernummer.
Wanneer een artikel op uitverkocht staat is de asahi voorraad verstrekt. Je kunt doormiddel van de levertijd achterhalen wanneer het product weer voorradig. Indien het product helemaal niet meer leverbaar is, zou het product niet meer verkrijgbaar zijn via onze website. Let daarom altijd goed op de levertijd om te achterhalen wanneer het artikel weer voorradig zal zijn.
Gemakkelijk en snel als Gast bestellen. Asahi gebruikt je gegevens alleen voor het afrekenproces en de eindfactuur. Let wel, als gast heb je geen mogelijkheid om vorige bestelling te bekijken wanneer je later besluit wel een account aan te maken.
betalen
Ben je op zoek naar de betaalgegevens van asahisports? Stuur ons een mailtje naar klantenservice@asahisports.nl met je vraag en welke gegevens je van ons graag wenst te ontvangen.
Heb je 14 dagen na het retourneren van een gedeelte of je gehele bestelling nog steeds geen terugbetaling ontvangen? Neem in dat geval direct contact met ons op. Stuur een bericht naar klantenservice@asahisports.nl, vermeld hierbij je e-mailadres en ordernummer.
ruilen of retourneren
verzending en bezorging
verzending en bezorging
klantenservice
Bereik ons op ma t/m vrij tussen 9:00-17:00 via WhatsApp, e-mail of live chat.
Stel je vraag via Whatsapp
of mail ons naar klantenservice@asahisports.nl